Generalităţi
Condiții de lucru
Pentru a putea începe tranzacţionarea cu ajutorul euplătesc.ro, trebuie sa completaţi cererea de aderare. Completarea acestei cereri este foarte simplă şi, în mod normal, nu ar trebui să dureze mai mult de 30 de secunde
În cazul în care cererea de aderare nu conţine toate detaliile pe care dvs. doriţi să ni le transmiteţi, ne puteţi contacta si la info@euplatesc.ro.
Pentru a completa cererea de aderare trebuie să cunoaşteţi următoarele date:
- Numele şi prenumele dvs
- Numărul de telefon pentru a vă putea contacta rapid
- O adresă de email pentru discuţii ulterioare
- Numele companiei care doreşte plăţi online cu cardul
- Adresa site-ului care va accepta plăţi cu cardul
- Tipul activităţii companiei dvs
De îndată ce aţi completat cererea de aderare, veţi primi un email de confirmare. Cererea dvs. va fi analizată de echipa noastră si veţi fi contactat în cel mai scurt timp. În mod normal aprobarea cererii dvs. poate dura de la 2 ore la 2 zile. După ce a fost aprobată cererea dvs, contul dvs va fi activ pe sistemul de test. Puteţi utiliza cât doriţi sistemul de test. În momentul în care consideraţi că doriţi să începeţi tranzacţionarea online, contul dvs va fi mutat pe sistemul de producţie. Din acel moment site-ul dvs. poate încasa plăţi cu orice card bancar emis oriunde în lume, sub sigla Visa-MasterCard.
Site-uri agreate
Înainte de a completa cererea de aderare la sistemul nostru de procesare online, vă rugăm să verificaţi că site-ul dvs respectă cerinţele de mai jos.
Reguli de lucru pentru site-uri
1. Site-ul dvs. afişează produsele şi serviciile pe care le veţi completa in cererea de aderare?
Produsele şi serviciile pe care doriţi să le comercializaţi trebuie sa fie cele pe care le veţi trece în contractul de procesare. Aceste produse trebuie să fie disponibile pe site-ul dvs.
Produsele şi serviciile comercializate de dvs. trebuie să vă aparţină. Nu este permisă vânzarea de produse/servicii în numele altei companii.
În cazul în care gama de produse se va diversifica, vă rugăm sa ne notificaţi la office@euplatesc.ro.
2. Integrarea este efectuată corect?
Înainte de a trece în mod Live, vă rugăm să verificaţi corectitudinea funcţionării modulului de plată. Efectuaţi o tranzacţie de test completă pe site-ul dvs. pentru a vă asigura că modulele funcţionează corect iar clienţii dvs nu vor întâmpina probleme la efectuarea plăţilor.
În cazul în care doriţi ajutor la integrarea tehnică, nu ezitaţi să ne contactaţi la support@euplatesc.ro
3. Site-ul dvs afisează politica de retur (refund)?
Politica dvs de returnare a produselor trebuie sa fie clar specificată pe site-ul dvs. Aceasta poate fi afişată oriunde pe site, atâta timp cât apare înainte ca un client să plătească utilizând sistemul euplătesc.ro. Politica de retur trebuie sa conţină, fără a se limita la, faptul că orice client are dreptul să returneze produsele după minimum 7 (şapte) zile de la data primirii lor. Trebuie evidenţiate procedurile de urmat în cazul în care un client doreşte returnarea produselor.
4. Site-ul dvs. afişează metodele de plată pe care le acceptă?
Este obligatoriu ca site-ul dvs să afişeze toate metodele de plată pe care le acceptă. Este recomandat ca pe prima pagină a site-ului dvs să afişaţi si logo-urile care descriu metodele de plată pe care site-ul dvs le acceptă.
Pentru mai multe informaţii referitoare la afişarea logo-urilor, nu ezitaţi să ne contactaţi.
5. Este afişat logo-ul „euplătesc.ro”?
Este foarte important ca să informaţi clienţii chiar de pe prima pagină, că site-ul dvs acceptă plăţi cu cardul bancar în mod securizat. Acest lucru va asigura clienţii dvs că folosesc un sistem sigur şi că nu vor avea probleme pe parcursul cumpărăturilor, sau ulterior.
6. Afişaţi corect monedele în care acceptaţi plăţi?
În cazul în care produsele dvs se pot tranzacţiona în mai multe monede, este foarte important ca preţurile să fie corect afişate şi calculate pornind de la moneda de bază.
7. Afişaţi detalii complete despre compania dvs şi despre modalităţile în care puteţi fi contactaţi?
Este obligatoriu ca pe site-ul dvs să existe o secţiune de contact care să cuprindă cel puţin:
- adresa poştală
- un număr de telefon de contact
- o adresă de email de contact
Adresa de email trebuie să coincidă cu cea specificată în contractul cu euplătesc.ro
Adăugarea de logo-uri
Toţi comercianţii care procesează prin platforma euplătesc.ro vor putea afişa logo-urile:
Aceste logo-uri vor fi furnizate de către euplătesc.ro numai după finalizarea testelor de integrare.
Cât de utile sunt logo-urile?
Adăugarea logo-urilor de Verified by Visa şi MasterCard SecureCode va creste încrederea în site-ul dvs. Faptul ca acceptaţi carduri bancare la plată va mări numarul de cumpărători.
Unde ar trebui plasate logo-urile?
Regulile de lucru cu carduri bancare spun că logo-urile trebuie plasate pe prima pagină a site-ului dvs. Astfel clienţii dvs vor afla acest lucru de la primul contact cu dvs. şi acest lucru va spori încrederea în magazinul dvs şi va creşte vânzările. Este recomandat să adăugaţi logo-urile pe cât de multe pagini consideraţi util.